Vecka 9

Måndag - Jobbade och var flytthjälp till Nataly! :) Vi var många som hjälptes åt så det gick jättefort! Jag kom ju dit rätt sent också då jag jobbade innan.. slapp alla trappor jag! ;)

Tisdag och Onsdag jobbade jag, annars så tog jag de lugnt och försökte bli frisk :P

Torsdag - Åkte till Sthlm med pappa, vi gick på spamalot som var helt okej! Jag hade nog lite för höga förväntningar :P

Helgen - Jättegod middag hos faster!! Sen förfestade jag lite med mina kusiner och Sofias kompisar :) Trevligt folk! Sen var det dags för mig och Maris att åka på Avicii.. men tji fick vi när vi kom fram för det var inställt!! en av plattformerna på konserten innan hade rasat och folk hade fått åka till sjukhuset! Tur i oturen kanske att man inte va där :P Gjorde inte oss så mycket, visst lite surt men det löser sig :) Så vi mötte upp Sofia på krogen istället och jag hade en jättetrevlig kväll iaf! :) Det var inte lika kul att vakna på lördag morgon och åka bil hem igen! Jag somnade tidigt på lördagen då jag va helt slut! På söndagen var jag upp till Sandra och lämnade lite leksaker till Barnen :) Snackade lite, kikade på lilla Alicia och spelade lite Guitar Hero! Guuuh va dålig jag har blivit, jag som faktiskt kunde spela förut. Efter det så åkte jag ut till Skilsåker för att kika på Emil och Viola hus! Det kommer bli jättefint när det är klart! Blev småsugen, men hus är väl inget man behöver förrens man har typ karl och barn? ;P Jag ÄLSKAR min lilla etta som nästan får plats i deras kök iaf!!! Smart som jag är så stressade jag hem sen till min tvätttid som jag bokat till dagen efter. Eller så hade nån flyttat på mitt låsta tid? För de kan väl inte vara jag som bokat fel :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0