120130

Helt otroligt vad måndagar kan vara bra, som om inte den förra var bra nog? ;) Igår gick jag och la mig tidigt, för jag tänkte att jag skulle vakna i tid.. tji fick jag då jag sov i inte mindre än 13 timmar. Tur man är pigg! Vart att åka direkt till jobbet.. inte satt jag sysslolös där idag iaf! Köpte hem lax idag som jag käkade till middag, muuums :) Klickat hem en hårspray, för min e snart slut! Lanza har sjukt bra saker, älskar dem! Använder både deras shampoo, balsam, värmespray och hårspray :P Nu det roliga.. såg att min favoritparfym från Escada som inte finns längre är nylanserad!!!!! <3 Jag blev såååå glad! MÅSTE beställa!






Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!

Var har de den nylanserade Escadan? Jag gillar dem skarpt, den enda nackdelen är att de säljs i "limited edition".

Ha det gott!

2012-01-30 @ 22:53:59
Postat av: Linnea

De börjar säljas den 6e februari på Kicks! Kommer finnas i dofterna Rockin Rio, Island Kiss och Sexy Graffiti :)

2012-01-31 @ 07:03:57
URL: http://ymz.blogg.se/
Postat av: Susanne

Härligt, då ska jag hänga på låset! Sköt om din stackars nacke och hoppas du får en bra dag!

2012-01-31 @ 08:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0