Stockholm

I Helgen var jag ner snabbt till Stockholm med mamma. Var på huvudkontoret och hämtade lite saker till RE/MAX. Efter det träffade vi mammas barndomsvän Marianne och käkade på en restaurang i stan :) Avslutade kvällen med att se Dirty Dancing på Chinateatern, den var faktiskt riktigt bra! Hann ta en fika hos faster också innan vi åkte hem, fick 2 glas från Hard Rock Cafe i Tokyo som de ville bli av med!! <3 Lyckades även köpa min Escada parfym som jag verkligen ville ha :) Igår tog jag det lugnt, jag är såå förkyld. Måste bli frisk nu, har inte tid att vara sjuk! ;P Tror jag ska baka lite fika till mamma och pappa idag, muffins kanske? :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0