Ingen hockey

Tisdagen började bra! Var tvungen att ta en sväng till kontoret, kände inte alls för att jobba då jag var sjuk. Förkyld, oh happy day. Aja, kunde varit värre. Det blev det också.. Sätter mig i bilen och börjar åka.. kommer typ till Citygross innan bilen dör på E4n! Yeeeeaaaaay, så nu kommer jag vara utan bil i typ 2 veckor. På kvällen fick jag iaf komma hem till Elin som fyllde år! :) Tydligen är inte bara jag förkyld, de flesta andra verkar också ha den turen...

Händer inte så mycket, tar de lugnt nu när jag är förkyld. Idag hade jag en biljett till Hockeyn, men jag fick fruktansvärd huvudvärk från ingenstans innan vi skulle åka.. så jag blev hemma iaf. Tänkte att det är bättre att jag blir pigg tills imorgon då jag ska jobba på förskolan. Sov en stund och mår redan bättre iaf :)



Elins paket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0