Helgen

I fredags köpte jag choklad med laktris, asgod! Så jag började kvällen med att mysa ner mig i soffan och kikade på Sherlock Holmes. Sen var jag hos min syster en sväng, de drack och spelade kort. Jag var nykter och spelade kort! Kvällen slutade tidigt då de fick klagomål från grannarna, hoppsan! Så dagen efter var vi hemma hos mig och störde mina grannar istället :) Inga klagomål här dock! Det blev Jenga och "Kampen mellan kvinna och man". Jag förlorade jengan 4 gånger=4 shots till mej, Grattis! När jag vaknade imorse så var det otroligt fint hemma hos mig.. så jag började med att städa! Lite senare åkte jag till Cindy som hade Partylite visning. Köpte en ljuslykta som jag velat ha ett tag och lite teljus :) Tänkte ha den i badrummet sen, det kommer bli perfekt! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0