Vecka 4

Veckan har varit rätt stressig för min del så har inte haft tid att skriva så mycket :) Varit på kurs i Sthm och lärt mig vårat mäklarsystem. Kände att jag fick ut mycket av kursen och jag hann svänga förbi och hälsa på min farfar och min kusin :) Min kusin och jag blev väldigt sugen på att resa någonstans tillsammans, får se om det blir något med det :) I torsdags så var jag på middag hos grannarna, väldans god mat hade de fixat, kul och se huset med nu när dom byggt om. Jag skäms. Inte varit in där på jättelänge.. De hade gjort världens finaste kök! :) Efter jobbet på fredan så drog jag till Umeå med Carro, Camilla och grabbarna. Blev käk på Allstar och mest chill. På lördagen var det förfest och tanken var krogen. Men förfesten blev festen, hade jätteroligt, trevligt folk på festen var det med!:) Åkte hem rätt sent på söndagen och var helt slut när jag kom hem! Ändå somnade jag inte förrens vid 01.. dags för en ny vecka nu, får se om den blir lika stressig eller om jag får tid å ta de lite lugnt nu ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0