Helgen!

Fredag vart det relativt lugnt, hade ont i huvudet. Satt hemma och kollade på Let's dance och drog ner till grannarna ett litet tag där dom drack öl :)

Lördag åkte jag, mamma och Vickan på hockey. Inte det roligaste jag sett, men vi hade roligt ändå. Efter det satte jag och Vickan oss i bilen och var sjukt taggad för fest. Så vi festade... festade ooooch festade. Blev Memento för ovanlighetens skull.. Dagen efter så var vi helt döda. Tvingade Vickan att städa som jag lovat sen for vi och hämtade Sandra på tågstationen. På kvällen käkade vi på Jops som planerat och var sen på Downtown för att spela biljard. Inte för att skryta, men jag ägde Vickan ;)

Idag har jag jobbat och packat.. Imorrn drar jag till Sthlm på kurs :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0