Dåligt med uppdatering?

Förstår inte vad ni menar... ? Min dator har chrashat, vi skyller på det! Iallafall, för att ni ska få reda på vad som skett under desa mycket spännande dagar (jag har bara bara spännande dagar, vad ska man med alla andra dagar till?) så ska jag nu här nedanför rada upp vad jag pysslat med. Antar att alla vill veta det? Here we go!

Torsdag - Jobb och Hockey, inte så mycket mer med det!

Fredag - Jobb, Sen hamnade jag och syster hos Niklas där grabbarna satt och drack.. Årets hitills roligaste dans utfördes av Emil och Niklas! :)

Lördag - Vi åkte ut till Niklas där han och Tim fortfarande låg och halvsov. Niklas trodde vi sovit där och blev väldigt fundersam när vi sa att vi hade åkt hem på kvällen. Han trodde oss inte helt enkelt.. Så när jag började prata om min katt så frågade han mig "är din katt här?:O" tog ett bra tag innan han fattade att vi sovit hemma! Sen bar det av mot stan och birsta. Fast vi hann bara till Tynderö Bygdegård innan karln sådär jättesmart stack ut huvudet ut genom fönstret "POFF" så låg hans keps rätt så många meter bakom bilen. Skrattade så jag grät! Men vi kom till slut till stan, där affären såklart hade stängt, Då åkte vi till Birsta istället och gick på Rusta och käkade mat på Taco Bar. For även in en sväng till systemet (men de säger väl sig självt?). Sen så kom folket till oss en stund och satt här och tog nån öl, lite senare drog vi ut till Niklas igen. Jag kände inte alls för att festa dock och bestämde mig för att åka hem.. jag hann bara sätta mig i bilen innan Carro hört av sig och jag ändrade mig.. Så då vart det raka vägen till Granlo istället för att plocka upp henne och Camilla. Avslutade kvällen med dom på Oscars!

Söndag - Vaknade otroligt nog inte bakis, underbar känsla! Fick för mig att städa rummet, det gjorde jag också. Sen möblerade jag om ALLT. Läskigt att vara där inne sen blev det. Men jag trivs mycket bättre nu! :)

Måndag - Jobb. Efter jobbet åkte jag till stan för att hämta ut biobiljetter och mötte upp Elin på stan. Vi gick runt och velade ett tag på vad vi skulle käka som vi bestämt innan att vi skulle göra. Vi gick in en sväng på Hemköp med, jag har ALDRIG någonsin sett en människa så glad över 10kr lådan. ALLT var bra, ALLT var perfekt! "Åhhh den här är ju skitbra att ha" säger Elin och plockar upp typ skokräm. Det är ju jättebra att man kan glädjas åt det lilla iaf! ;) Till slut blev det iaf en paj på City Life och massa prat i c:a 1 timme. Vi började bege oss mot bilen, när jag inser att vi är 5m från Downtown och att det vore jävligt kul att spela biljard. Så det gjorde vi! Efter så satt vi ett tag hemma hos Elin och bara tog det lugnt.. Kan ha varit den bästa måndagskvällen på ett tag!

Tisdag - Jobb, jobb, jobb. Fixade faktiskt naglarna med hos Jenny! :)

Onsdag - Idag!! :D (Nu slipper du snart läsa mer..) Har jobbat första dagen på dagis idag sen innan jul, kul att se de små liven igen.. Räknar med att vara sjuk de närmaste dagarna antar jag? Brukar bli så när man kommer tillbaka. Gjort en saffranspannacotta som jag ska njuta av här sen ikväll. Tänkte se en film kanske..  PUNKT!

PS. Det är nu du kan göra något roligare än att läsa min blogg.


Kommentarer
Postat av: jenny

vill höra ALLT om pannacottan sen ;)

2011-01-19 @ 19:18:38
URL: http://jennyibangling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0