Nataly hemma igen

Efter jobbet idag så åkte jag in till stan för att äntligen träffa Nataly som kommit hem från Göteborg! Vi gick och shoppade lite, jag lyckades hitta ett pussel lite flaskor till mitt shampoo och en "korthållare". Orkar inte ta bilder på dessa. Så ni får helt enkelt använda eran fantasi om ni har någon och gissa hur dem såg ut! Efter våran mycket snabba shoppingrunda så gick vi till Källarkrogen och käkade 2 rätters :) Satt och pratade (eller ja, retades som 5åringar om vi ska vara ärliga) en stund :) Nataly har lena händer, bara så ni vet. Tänkte ta en bild på henne och lägga upp, men eftersom hon kände sig ful (kan ha vare något jag sagt?) så fick jag bara bilder på maten och hennes ena mjuka hand! Men det är väl ändå helt okej!? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0