Helgen!

Sen uppdatering av helgen, har jobbat och är fortfarande utan dator :( Iaf! Helgen var minst sagt jävligt lyckad! På fredagen efter jobbet så åkte jag in till Elin för en klippning, vilket verkligen var på tiden som hon så snällt försökte påpeka ;) Blev jävligt nöjd! Har fortfarande inga riktigt bra bilder på det dock.. får fixa det :) Sen blev det thaikäk med Marina och Hasse, fest för Nataly. Festen var nice, men det var en väldigt konstig typ där som helt klart var tvungen att göra mitt liv surt, inte lätt att vara poppis ibland! xD Lördagen då ALLA SKULLE UT, började med att jag satt hemma hos hos Vickan med Sandra och Hasse och kollade på melodifestivalen för att senare gå ut. Det blev bara vi 3 tjejer på krogen, men FAN va kul vi hade det! Så många citat och internskämt som blev till denna kväll, herregud! "Jag är för gammal för att vara diskret!" Fortfarande internskämt.. men iaf så jävla kul! Kvällen slutade för mej och Sandra vid köksbordet med knäckemackor och en massa prat! Sen sov vi gott! :) På morgonen tog Sandra fram superfrukosten och vi såg en film vi hittade i Vickans hylla. BINGO! Kan varit den konstigaste filmen vi sett! xD Ska föressten finns ett riktigt hemskt filmklipp på mig och Sandra när vi skriker Singstar! Skulle även vilja påpeka att de kanske är tur att Sandra inte jobbar som bartender längre?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0