Sämst.

Det är nog så, jag är sämst på att blogga. Insåg nyss att jag inte uppdaterat bloggen sen september? Blev sugen på att ta upp den igen nu dock :) Får se hur länge det håller!

Julafton har jag iaf firat hemma med min lilla familj. Käk, kalle och klappar (jag tror ni vet). På kvällen blev det dock party hos Marcus :) Får se om det kommer några bilder sen. Vet att Niklas har många fina bilder på sin kamera iaf.
Exempel: Folk som kryper eller ligger däckade på golvet, grabbarna som försöker sätta upp en hylla och en tavla på väggen efter att ha rivit ner dem, en sjukt massa egobilder på amanda, kort på grabbarna där man kan fundera på deras läggning. Kanske är lika bra om dessa bilder inte visas för allmänheten?

Juldagen spenderades hos Johan, trevlig fest och kul att träffa folk som kommit hem! Var lite taskig planering från min sida dock. Då jag inte funderat så mycket på vad jag skulle göra och aldrig kom ut på krogen. Vi drog iaf på Max sen, träffade en polare som hade hamnat i bråk, spännande!

Igår var nog första dagen på länge som jag inte gjort nånting alls, bara tagit det jävligt lugnt! Såg en bra film, kollade på massa serier och snackade med folk på msn. Väldigt lugnt och skönt.

Ah just ja, vi har världens fulaste gran. Jag skäms för att lägga upp denna bild. Vill säga att denna gran vill jag inte förknippas med. Pappa och syster har hämtat den. Mamma ha pyntat. JAG ÄR OSKYLDIG!

Nu du Sandra, Suck it!






Kommentarer
Postat av: Nataly & Herrman

hihi, den var väl inte s...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Okej, den är gräslig. jag bryter ihop! HAHHAA!

2010-12-27 @ 18:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0