Takida och Roxette

I fredags så åkte jag in till stan och lämnade bilen hos Jennie. Sen var vi på Biteline för att fira Sandra som fyllt 24år :) Var väl inte jättenöjd med maten, men sällskapet var mycket bra ;) Sen gick vi vidare till Memento, där jag och vickan inte stannade länge eftersom hon bjöd med mig på Takida. Måste säga att dom var förjävla bra! Sen tillbaka till Memento för mer festande (jag var dock nykter). När Memento stängde så följde jag med Diana till Allstar där vi dansade en timme till :) Stalkad blev jag med. Creepy. Tur jag fick sällskap till bilen när jag skulle åka hem :) Kanonkväll blev det iaf! Tack tjejer!

På lördan var det dags för Roxette, innan var jag och mamma och käkade middag på Memento. Roxette var bra dom med. Efter gick jag med Carro och Sofia på Oscars där vi mötte upp några fler kända ansikten :) Sen drog jag iväg en sväng till Memento med för att möta upp några till där. Råkade bli kvar nästan till stängning då jag gick tillbaka på Oscars :) Super Duper helg har det varit iaf! Nu är det jobb en vecka som gäller och peppa för drakbåtsfestivalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0