Lördag

Frågade Therese om hon ville gå på Selånger med mig och tydligen ville Marcus följa med också. Eftersom båda de två skulle med så frågade jag Viola om hon också ville med. Så kom vi på att Tina kanske ville följa med, så när vi åker och hämtar Therese och Marcus sitter Tim där med. Så helt plötsligt var vi en för mycket. Så då skulle vi ta 2 bilar in.. Jag, syster och Marcus hamnade i den ena. När vi kom fram ringde vi de andra för att höra vart vi skulle möta upp dem. Näe. Då har Therese åkt hem för hon var så bakis och Tina och Tim satt på Max och käkade :P Så där går jag med Viola och Marcus som inte var särskilt intresserade av att vara där egenligen.. Som tur var va Carro och Camilla där med. Så jag bytte sällskap så de fick åka hem! Köpte en scarf och kola. Men det var väl allt. Hittade inte så mycket i år. Vi åkte sedan vidare till Marco Polo och käkade, tog en sallad som jag tycker är jättegoda där! :)

På kvällen var det tänkt att vi skulle gå på en fest som Amanda fixat in oss på, men vi hamnade i stan hos en Nils istället. Det var jättetrevligt där med! Mindre trevligt när han skar sig i fingret och blödde resten av kvällen dock =/ Stackarn, inte för att han verkade ha så ont. Spelade hellraise och fuck the dealer, va ett tag sen man spelade fyllespel faktiskt. Vi tjejer drog till Maramis eller vad det heter en sväng, där jag träffade på en kille jag inte sett på länge! Kände inte igen han alls först.. Men det var ju kul att träffa honom igen! Lite senare drog vi vidare till Oscars där de dansades en hel del. Blondidonder såg vi ute med! Kanske inte så jättekul för de som inte var med.. Men vi tyckte det var väldigt roligt för stunden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0