Boda Borg

I onsdags var jag på Boda Borg med Jonatan, Chrille och Viola. Vi hade så sjuukt roligt när vi sprang runt där inne å försökte lösa saker och kröp runt i tunnlarna. Det ska vi lätt göra om en annan gång igen! Hade ont när jag kom hem, knäna efter allt krypande och jag var så duktig så jag slog i huvudet i nån dörr. På kvällen vart det fest hos Jennie, var dock nykter och åkte hem rätt tidigt då jag skulle upp och jobba dagen efter. Jobbade torsdag och fredag med, har fått en hel del pass nu! Så skönt att få jobba igen, även om jag blir jättetrött. I fredags hade jag tänkt att göra nånting roligt men orkade helt enkelt inte. Så jag kollade på film med Pappa istället och somnade strax efter 23:00, riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0