Oscars

Igår kväll var jag med tjejerna på Oscars! Va visst Club Daif när vi kom dit, vilket jag iaf inte hade en aning om. Dogge Doggelito var där. Toppenkväll blev det, tack tjejer! :) Måste ju bara säga att jag gillar Dianas stil! Tjejen vet vad hon vill ;) Dogge sitter och snackar med folk, ser mycket upptagen ut, men jag vill ju såklart ha en litet foto! Så jag står där å väntar på bättre tider. Dianas sätt var enklare å bättre! Tränger sig fram, "ursäkta jag stör men kan hon få en bild?" typ. Han vinkar bort killen han sitter å snackar med och jag får min bild, inte nog med det så var han jättetrevlig! :) Resultatet blev dock inget vidare som ni kan se... Kamera med 2 mpix är inget att ha i mörker! Jag vill ha en ny kamera! Får bli när man vinner på hästarna om en timme då?

Jag och Dogge Doggelito :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0