Walk All Over You

Var som sagt i birsta, var in på skopunkten. Tror ni jag hittade några jävla skor där? NEJ, för jag har fula jättebamsingar till fötter. Jag hittar aldrig skor. Jag går alltid ut från skobutiker arg och besviken. Hur som helst så gav jag dinsko ett försök. Tror ni inte Sofia hittar det finaste jag sett på länge, ya right som om jag kan ha dem tänker jag. Men hmm... kanske? Provar ändå och se på fan! Det går! Så jag kom hem ett par riktigt snygga skor rikare! Fast samtidigt 359kr fattigare. Men smakar det så kostar det, eller hur?


These boots are made for walkin
And that’s just what they’ll do
One of these days these boots are gonna
Walk all over you


Inte för att det är boots men, ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0