La Familia

Monika, Timo och min kusin Sofia har hälsat på i helgen. Har varit en lugn och mysig helg! Bara tagit det lugnt, var in en sväng till birsta, såg på film och lekte levande nåldyna (NEJ, ingen spikmatta). Sofia ska sy leggings åt mej, så hon nålade dom, när jag hade dem på mej. Det stack ju till lite då och då men förhoppningsvis var de värt de, den som lever får se! Ska hämta dem i Stockholm sen. Har bokat tågbiljett den 2-7dec.

Sofia och jag använde varsin ansiktsmask också som vi hitta i birsta. Jag köpte en med vit choklad och hon med någon slags fruktsmoothie. Min var verkligen inte att rekomendra, den luktade inte alls som jag förväntat mig :( Men Sofias luktade jättegott, får prova en sån nästa gång, eller så använder jag upp en av mina 10 som redan ligger här hemma :)

En bild på min lilla Soffipropp ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0