Balen, alldeles, alldeles underbar

Jahapps, då var man på bal igår då! Dagen (runt 13 men ändå) började med att man åkte in till stan för att Amanda skulle fixa håret på en, tack så mycket! blev verkligen jättenöjd! :D När det var klart så åkte man hem å fixade det sig, sedan bar det av till balen där allihopa var finklädda och allt :D  Vi drack, åt och dansade, hade verkligen jättekul! Efter balen så var de efterfest! Även den va bra :D Så en hellyckad kväll! Det är nu man börjar fatta att allt snart är över! För övrigt så sov jag till halv 3 idag eller var det halv 4? hmm..

jonatan och jag

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du har ju min klänning! Jag ska ha en likadan i år fast i rött =D

2007-09-20 @ 19:51:58
URL: http://soetast.bloggagratis.se
Postat av: ymz

Nathan, you biiiaaaatch ;)

2007-12-20 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0