Just My Luck

Fan vad pigg man känner sig, NOT! Idag skulle man såklart åka in till Birsta eftersom man skulle shoppa lite i dessa juletider. Men NEJ! Istället så ligger jag hemma och kexar 4 dagar innan jul, fan va lyckat. Känns som jag verkligen har tid med det. Jag som skulle städat en jävla massa idag innan farfar kommer hit på lördag. För övrigt så går allt åt helvete nu, ska bli så jävla skönt å åka bort i februari och bara slippa allt. Men det känns ju som en bra evighet tills dess. Aja som sagt, 4 dagar kvar till jul! :) Hoppas jag mår bättre imorrn bara för isf så blire Bergs som vanligt den här tiden på året imorrn kväll. Farfar kommer som sagt på lördag och de var fan längesen jag såg han nu så det ska bli kul :) Men nu ska jag gå och ödsla lite, mer tid, kolla på typ mitt 11:e avsnitt av One Tree Hill IDAG! Mycket man orkar med. And btw  "I Dare You To Move".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0