The Circle Only Has One Side

Idag har varit en väldigt vanlig dag. Jobbade 9-17, torkade lite snor, tröstade lite ungar och städade en massa efter skrotungarna :P Alex ringde och vill att jag skulle ta en sväng till hsand å sova där :) orkade tyvärr inte för jag är SÅ JÄVLA FÖRSKYLD!!!!!! :( Vilket inte är särskilt bra med tanke på att jag ska jobba imorrn och kanske fredag och sen har en HEL HELG planerad! På fredag ska man på fest hos Merja, ska bli kul, var ett tag sedan så och de ska tydligen bli massa trevligt folk :) På lördag ska jag festa med KJ och det är väl ALLTID trevligt :D Föressten så har jag fått min nya mysiga vinterjacka nu, den skulle jag kunna ha på mig 24/7 :D Idag har man även haft en väldigt trevlig/intressant konversation med Viktor på msn som vanligt.. Han är alltid lika korkad och jag alltid lika snäll, lr vare tvärtom? Dessutom håller jag på mycket mer med photoshop nu än tidigare.. lite skojjsigt tidsfördriv :)



        
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0