Sjuk Och Uttråkad


Jag tror det är nu man börjar inse att det faktiskt blivit höst och att sommarn typ aldrig kom. Sjuk har man blivit på kuppen också, första helgen på länge jag sitter hemma igen. Eller hemma och hemma ikväll blire väl kanske film hos den andra sjukligen Marina :P Bloggen uppdateras idag eftersom Amanda påpekade att det nu var en månad sen, jag är som vanligt bra på att blogga med andra ord. Finns inte många som orkar kolla i min blogg kan jag tro, men Masse ska ha credits för att han orkar ;D Ska man lägga upp lite bilder som man gjort om i photoshop nu då när man ändå inte gör något vettigt. 

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0