I Somehow Find, You And I Collide

Jahapps, då sitter man här igen då. I helgen blev det som sagt fest hos Merja, det var trevligt :) Men lördagen blev inte av, vet inte varför men det var iallafall lika bra det. Förskyld som fan är man också fortfarande. Menmen.. det ska väl vara så då. Annars har det vare lugnt, skulle se en film som Hådda rekomenderade mej. Next hette den! Så då sitter man och väntar i en EVIGHET på att få hem den, men tror du att den funkar sen lr? Det är väl ändå min vanliga tur. På tal om min vanliga tur, igår skar jag mej i ögat med ett papper, vilken stjärna man är. Var dock inte så farligt utan gjorde ont en timme och gick över sen men ändå. Mickke tyckte det var skojj iaf, så det var ju bra att nån hade roligt :D Där har du ditt namn, är du nöjd nu? ;) Nu måste jag fixa lite ensamtid med Alex också i veckan, inte klarar jag mej utan det? Nej herregud! Det ska jag fixa för tusan! :D Ska dock jobba 3 dar nu framöver, ha min första stängning, läskigt, ska JAG fixa med larm? ojoj.. hur ska det gå? Förmodligen så kommer allt å börja tjuta, men då vet ni vad det är som låter ni som bor i Söråker iaf!

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0